165.70.081.01
Doxa

Doxa D-Chrono férfi karóra 165.70.081.01

Bruttó ár: 149 900 Ft
Szállítási díj: 0 Ft
Készleten, azonnal szállítható!
Rendelje meg most és csütörtökön (2021. 10. 28.) megkapja.

Válaszd ki ajándékodat, kuponodat!

10% Web kedvezmény

A képen látható Doxa Férfi karóra tok anyaga Nemesacél, színe Fekete, a szíj anyaga Bőr és a színe Fekete. Az óratok átmérője 45mm, alakja Kerek. A karóra üvege Zafír (karcolásmentes), szerkezete Kvarc és vízállósága 5 atm (50m) (erõsen cseppálló). Az óra új állapotban, gyári dobozával együtt kerül csomagolásra. Minden termékre 30 napos pénzvisszafizetási garancia és 20000 Ft felett díjmentes szállítás érvényes. További információért és telefonos rendelésért hívd a +3670-502-9527-es telefonszámot!

Jótállás
2 év
Nem
Férfi
Szerkezet
Kvarc
Üveg
Zafír (karcolásmentes)
Vízállóság
5 atm (50m) (erõsen cseppálló)
Tok átmérő
45mm
Kijelző/számlap
Analóg
Stílus
Sportos
Számlap
Fekete
Készülékház alakja
Kerek
Ház színe
Fekete
Ház anyaga
Nemesacél
Szíj színe
Fekete
Szíj anyaga
Bőr
Funkciók
Idő, Stopperóra, Dátumkijelzés, Másodperc mutató

Valós ügyfélszolgálati kapcsolat

Az órák világában jártas, magas szaktudással rendelkező ügyfélszolgálati munkatrásunk hétköznap reggel 9:00-17:00-ig, a +36 70 502 9527 telefonszámon áll rendelkezésre. Online felületeinken a hét minden napján, rövid válaszidővel nyújt segítséget.

Szállítási információ

A 20000 Ft feletti megrendelést ingyenesen szállítjuk. Weboldalunkon látható termékek 4 szaküzletünk valós készletét tükrözik. A szállítást GLS futár végzi, hétköznap 12:00-ig leadott rendelések garantáltan megérkeznek a terméknél leírt határidőre.

Garanciális feltételek

Webáruházunkban vásárolt termékekre, hivatalos gyári garanciát vállalunk A javításokat a márkaképviseletek speciális szaktudással rendelkező szakemberei végzik, gyári alaktrészek felhasználásával.

30 napos csere és pénzvisszafizetési garancia

Webshopunkban minden leadott rendelésekre 30 napos csere és pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, abban az esetben, ha a termék karc, sérülésmentes és nem volt viselve. Válaszd ki a terméket kockázat nélkül és ha nem tetszik, kicseréljük neked.

Időzóna VIP Club

Csatlakozz megújult Időzóna VIP Club közösségünkhöz és élvezd minden előnyét. 

30 éves szakmai múlt

Cégünk 1990 óta foglalkozik órakereskedelemmel, jól képzett értékesítési munkatársaink az Időzóna Óraszalonokban eltöltött több évtizedes szakmai múltra tekintenek vissza. Aktuális raktárkészletünk 15.000.- darab feletti óra és ékszerből áll. Üzleteinkbe és webázrházunkban található termékek, kizárólag hivatalos gyári forgalmazásból származnak.

Márkatörténet

A Doxa óra márkát a híres svájci órásmester George Ducommon alapította. Henry Aubry és később Marcel Aubry családi vállalkozása alapította az első Doxa karóra gyárat Le Locle-ban. 1925-ben az órakészítő cégek közül a Doxa cég ismerte fel a világon elsőként a reklám vásárlásösztönző erejét és készített egy egyhetes felhúzható autó órát a Bugatti sportautógyár számára az 1930-as években. 1938-ban elkészül az első Bauhaus inspirálta mechanikus, szögletes tokú Grafic karóra. 1950 után az egyik legkedveltebb és legismertebb márka lett a Doxa egész Európában és a Távol-Keleten. A 60-as években pedig megkezdi térhódítását az USA-ban is. Az 1954-es svájci futball világbajnokságot megnyert német válogatott minden tagja megkapja a Doxa cég által külön az erre az alkalomra gyártott arany órákat. 1967-ben a DOXA bemutatja a SUB300T búvár óráját, ami kultuszórává válik a világ búvárjai között. A Doxa márka azóta töretlenül fejlődik, és próbál minden piacra, az igényeknek megfelelő karórákat készíteni. A kollekcióban megtalálhatók női és férfi modellek, elegáns és sportos megjelenéssel. Minden évben készül egy speciális kiadás, ami az adott évben meghatározó szerepet kap. Minden Doxa óra a gyári csomagolásban, gyártói garanciával kerül értékesítésre.

A márkáról

Kapcsolódó blogbejegyzések

DOXA cég lenyűgöző, újdonságokkal kényezteti a vízi sportok szerelmeseit.
Bering ékszerek gyorstalpaló
Az Ice Watch minden évben több új kollekciót is tervez, hogy folyamatos fejlődésbe tartsa a márkát.