Karácsonyi rendelési kisokos

Közeleg az év egyik talán legfontosabb Ünnepi időszaka, sokan ilyenkor is online vásárolnak ajádnékot. A webáruházak tömkelegében nagyon könnyen el lehet veszni, és lehet jól és sokszor rosszul is választani. Nem mindegy, hogy hazai, külföldi, csak webáruház, vagy fizikális üzlettel is rendelkező vállalkozásról van szó. Összeszedtük a legfontosabb kérdéseket, amikkel segíteni tudjuk a vásárlásban és a döntésben, hogy az Időzóna Óraszalon üzleteit és webáruházát válasszák Karácsnykor is.

1. Valóban készleten van a termék?

Webáruházunkban a készleten valós időben frissülnek és csak annyi elérhető, ami valóban is készleten van. Ha Ön azt olvassa, hogy 1 darab van már csak belőle, akkor valóban 1 darab elérhető, nem csak azért tüntetjük fel, hogy Ön gyorsabban döntsön. Ahol a Készleten feliratot látja, ott 1-nél több darab elérhető. A nem készleten lévő termékek után érdeklődni az [email protected] email címen tud.

2. Ha most megrendelem, biztosan megérkezik Karácsonyig?

Igen, amennyiben a visszaszámláló lejárta előtt megrendelni, akkár megérkezik Karácsonyig. Több mint 10 éve a GLS futrászolgálattal szállítunk azért, hogy mindig időben megérkezzenek a csomagok. A szállítási információk is naprakészek, ugyanúgy mint a készletinformációk.

3. A termék eredeti?

Minden termékünk, mind üzletben mind a webáruházban hivatalos Magyarországi importőrtől, vagy egyenesen a gyárból érkeznek, így az eredetiség 100%-ban garantált. Nincsenek külföldni, szürke piaci beszerzések. A legfontosabb, hogy minden termékünk tökéletesen nyomonkövethető.

4. Miért lehet ez a termék máshol olcsóbb?

Ezt a kérdést nagyon sokszor teszik fel nekünk a vásárlók. Termékeink minden esetben az ajánlott fogyasztói árakat tükrözik, 100%-ban magyar vállalkozásként mindig is a minőség volt az első, a vásárlók elégedettséges. Más webáruházak, vállalkozások sokszor jóval kevesebb termékkel rendelkezek, és nem tartanak árukészletet. Webáruházunkban több mint 5000 óra-ékszer azonnal elérhető, nem kell még 1-2 hetet várni, mire beszerzik Önnek. Üzleteink nyugati színvonalon való fenntartása és kollégáink szakmai felkészültsége tükrözi cégünk minőségét.

5. Díszdoboz van a termékhez?

A termékek gyári dobozban érkeznek a vásárlóhoz, amik tökéletesen díszdoboznak megfelelő minőségűek, kidolgozásúak. Véleményünk, hogy más csak egy ajándékzacskóba, vagy csomagolópapírt igényelnek egy masnival. A gyári dobozok időnként megújulnak, így a keresőkben elérhető képek sokszor még a régi dobozkat mutatják, de minden esetben a legújabb gyári tartozékokkal küldjük a termékeket.

6. A jótállást és számlát hol találom?

A doboz az óra mellett mindig tartalmazza a jótállást és a számla egy példányát. Az online rendeléseknél ha szükség van, később pótolni tudju ezeket. A jótállási kis füzetek sokszor a magyar nyelvű használati útmutatót is tartalmazzák, ha csak ez nincs egy külön dükumentumban csatolva.

7. Mi történik, ha nem tetszik a termék?

Az online vásárlás során a vásárló nem találkozi közvetlen a termékkel, így előfordul, hogy nem megfelelő, esetleg nem tetszik az ajándékozottnak. A 30 napon pénzvisszfizetés ilyenkor alkalmazható, a termék visszaküldése mindnen esetben a vásárló felelőssége. Kérjük írjon nekünk az [email protected] email címre, vagy telefonáljon az alábbi telefonszámra +36705029527, és kollégáink segítenek minden felmerülő kérdésben.

8. Hogyan cserélhetem ki a terméket másik modellre?

A termék cserélésénél nem szükséges visszaküldeni a csomagot. Amikor megvan a kiválasztott új termék, emailben, vagy telefonon felveszi velünk a kapcsolatot és tájékozatja az ügyfélszolgálatos kollégát, hogy melyik rendelést szeretné kicserélni melyik modellre. Az új modellt összekészítjük és feladjuk Önnek. Ha különbözet van, csak azt kell a futárszolgálatnál fizetni, ha olcsóbb terméket választ, a különbözetet visszautaljuk. Amikor a futár viszi az új csomagot, a régit el fogja Öntől hozni. Ezt a csomagot nem kell Önnek megcímezni, a futárnál lesz egy csomagcímke is.

9. Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Ha 30 napos elállást választja, az alábbi címre kell visszaküldnie a csomagot: 6724 Szeged, Londoni krt 3. - Időzóna Óraszalon
A csomagba tegye bele a bankszámlaszámát, ahová a vételárat utalhatjuk vissza. Az ügyfélszolgálatos kollégáknak is lehet jelezni, de nem szükséges. A visszutalás a megérkezés után ütemezetten történik, ennek a karácsonyi időszakban több nap az átfutása.

 

10. Miért válasszam az Időzóna Óraszalont?
Sokan dilemmáznak egy online vásárlásnál, hogy az árat, a minőségekt, a gyors szállítást, vagy az ajándékot válassza. Mi garantáljuk a termék eredetiségét, 100%-ban magyar vállakozásként minden jótállásban, szíj rendelésben, alkatrész beszerzésben segítünk Önnek. Több mint 30 éve ismerjük az órák világát, szakmai segítségben és termék kiválasztásban is tudunk Önnek segíteni még rendelés esetén. Válassza a minőséget, válassza az Időzóna Óraszalon termékeit és szolgálatatását.

Népszerű

Közeleg az év egyik talán legfontosabb Ünnepi időszaka, sokan ilyenkor is online vásárolnak ajádnékot.
Jelenleg nincs még egy olyan Swiss Made, prémium kategóriát képviselő karóra, amely szorosabb kapcsolatban állna a motorsporttal, mint az Edox Chronorally modellje.