Szállítási információk

 
Karácsonyi szállítás: A webshopunkban December 21. 14:00 óráig leadott rendelések garantáltan megérkeznek Karácsonyig. Minden terméket készletről, akár másnapi szállítással tudunk biztosítani, rugalmasan GLS futárszolgálattal.
 
Házhoz szállítás Magyarországon
 
A webshopunkban 14:00-ig megrendelt terméket a GLS segítségével a következő napon az ország bármely pontjára kiszállítjuk az Ön által megadott címre. 14:00 után megrendelt termékeket, 2 napon belül házhozszállítjuk.
 

Ingyenesen biztosítjuk Önnek a GLS Flex Delivery Service és GLS Contact Service szolgáltatását, amely a következő kényelmi funkciókat foglalja magában: 

- E-mail értesítés
- SMS értesítés
- Direkt telefonos kapcsolat a futárral 1 órával a kiszállítás előtt
- Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
- Kiszállítás egy új címre
- Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (FIGYELEM! Csak GLS depóvárosokban érvényes)
- Átirányítás egy GLS Csomag Pontba
- Személyes átvétel a GLS depóban
- Szombati kiszállítás (FIGYELEM! Csak GLS depóvárosokban érvényes)

A GLS Ügyfélszolgálatán ezen a telefonszámon tud érdeklődni a csomagjáról: +361-802-0265.  
Szállítási költség
• Ha a rendelés értéke 15000 Ft alatt van, akkor a házhozszállításra 990 Ft szállítási költséget számítunk fel.
• 15000 Ft feletti rendelési értéktől a kiszállítás ingyenes. 
 
Személyes átvételi lehetőség:
A weboldalunkon megrendelt könyvek személyes átvételére bármelyik üzletünkben van lehetőség, ehhez telefonos egyeztetés szükséges. 
 
Külföldi szállítás esetén egyedi postaköltséget számítunk fel. További információért, kérjük, hívja a +3662996905-ös telefonszámot.
 
Fizetési módok
• Készpénzes fizetés utánvéttel a futárnak.
• Bankkártyás fizetés a webshopban.
• Fizetés átutalással.
Ha átutalással fizet, akkor az összeg beérkezése után kerül feldolgozásra a megrendelése.
 
Minőségi kifogás
Az Ön által megrendelt termékre az Időzóna Óraszalon minőségi garanciát vállal. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Önnek garanciába javítjuk. Ha hibás vagy sérült az Önnek kiküldött termék, kérjük, jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon, majd egyeztetést követően a GSL futárszolgálattal végrehajtjuk a cseréjét. Ha már nem található a készletünkben hibátlan példány, Önnek lehetősége van másik terméket választani a hibás helyett. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát visszatérítjük Önnek.
 
Elállás vagy csere
Ha Önnek esetleg nem felel meg a megrendelt termék, és másra szeretné kicserélni, akkor ezt szintén megteheti, az átvételtől számított 60 munkanapon belül. Ebben az esetben a szállítási költséget nem tudjuk vállalni. Futáros kiszállítás esetén a terméket saját költségén küldje vissza az Időzóna Óraszalon címére (6723 Szeged, Londoni krt 3.), és a megérkezésétől számított 15 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. 
 
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunkat a szegedi Árkádban dolgozó több évtizedes, szakmai tapasztalattal rendelkezõ kollégáink biztosítják.
Bármilyen kérdéssel, bátran forduljon hozzánk délelõtt 9-tõl este 8-ig, készséggel állunk rendelkezésükre az alábbi telefonszámokon.
06 70 670-7702 / 06 62 996-904